Chłopiec z zespołem Downa pierwszy raz twarzą marki Gerber

Lucas Warren jest pierwszym dzieckiem z zespołem Downa, które zostało twarzą marki Gerber.

18-miesięczny chłopczyk pochodzący z Dalton w stanie Georgia z pewnością zapisze się w historii firmy. Malec pokonał aż 140 000 kandydatów, bo tyle właśnie było zgłoszeń do corocznego konkursu fotograficznego. Jego pierwsza edycja odbyła się w 1927 roku, tuż po powstaniu marki, kiedy to zaczęto poszukiwać dziecka, które mogłoby ją zareklamować.

Reklama

- Co roku, w ramach konkursu Gerber Baby Photo Search wybieramy dziecko, które uosabia wieloletnie dziedzictwo Gerbera. Według naszej filozofii każde dziecko jest dzieckiem Gerbera, a Lucas idealnie wpisuje się w ten przekaz - powiedziała w rozmowie z CNN Kristin Wooten, rzeczniczka firmy.

Tytuł zdobyty przez malca oznacza, że na konto jego rodziców wpłynęła nagroda w wysokości 50 tys. dolarów, a sam Lucas przez rok będzie pojawiał się w reklamach Gerbera i w mediach społecznościowych marki.

- Mam nadzieję, że będzie to okazja do rzucenia odrobiny światła na społeczność osób o specjalnych potrzebach i nauczy innych, że dzięki akceptacji i wsparciu niepełnosprawni mogą zmieniać świat, tak, jak Lucas - stwierdziła jego mama.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje