Powakacyjna odsłona akcji EASY Plecaki od serca

Zbliża się początek nowego roku szkolnego, a wraz z nim zakupowe szaleństwo związane z kompletowaniem wyprawki. Organizatorzy akcji EASY Plecaki od serca przypominają, co warto zrobić z niepotrzebnym plecakiem z poprzedniego sezonu - przekazać dla dzieci w potrzebie!

Trwają przygotowania do nowego roku szkolnego

Sierpień to bardzo dobry czas dla szkół na zgłoszenie udziału w akcji. Umożliwi to przeprowadzenie zbiórki plecaków pod koniec wakacji lub w pierwszych dniach września, kiedy młodzież pojawi się na lekcjach z nowymi plecakami.

Reklama

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na grupie ponad 230 osób, zdecydowana większość respondentów (82 proc.) dokonuje zakupów szkolnych w sierpniu, a ponad 7 proc. zostawia je na wrzesień.

Co więcej, ponad 50 proc. badanych osób chce oddać swój dotychczasowy plecak dla potrzebujących. - Warto dać uczniom taką możliwość i stworzyć w szkole kącik, w którym np. od połowy sierpnia prowadzona będzie zbiórka plecaków dla biednych rodzin. Wyniki naszych ankiet są bardzo pozytywne - to napawa nadzieją, że uda nam się pomóc dużej grupie dzieciaków! - podkreśla Paulina Nowak, koordynator akcji.

Gdzie po wyprawkę? Do sklepu biorącego udział w akcji!

Szukając wymarzonych szkolnych produktów warto udać się do jednego z ponad 100 sklepów, które uczestniczą w akcji EASY Plecaki od serca - ich lista dostępna jest na stronie kampanii. Uczeń przekazując swój plecak na cele charytatywne w szkole, otrzymuje specjalny kupon, w ramach którego przy zakupie nowego plecaka w sklepie partnerskim dostaje zestaw produktów szkolnych marki EASY Kids. Taki sam zestaw składający się z długopisu, dwóch ołówków oraz niełamliwej linijki trafia przy realizacji każdego z bonów również do potrzebujących.

Jak wynika ze statystyk sklepy papiernicze nadal są częstym miejscem zakupu produktów wyprawkowych - kompletowanie w nich produktów szkolnych deklaruje ponad 42 proc. badanych. 35 proc. pytanych robi szkolne zakupy w supermarketach, niemal 15 proc. w dyskontach, a około 5 proc. w sklepach internetowych.*

Uczniowie pomagają dzieciom, a szkoła walczy o nagrody

Aktywny udział szkół oraz uczniów w akcji nagradzany jest punktami, które zdobywać można między innymi za każdy zebrany plecak, zrealizowany bon oraz organizację lekcji lub wydarzeń na temat związany z motywem przewodnim kampanii. Szkoły walczą o fantastyczne nagrody - artykuły piśmiennicze, akcesoria i sprzęt sportowy.

Kampania EASY Plecaki od serca jest skierowana do szkół na terenie całej Polski. Warunkiem udziału w akcji jest wypełnienie prostego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie akcji www.plecakiodserca.pl). Zgłoszenia dokonuje pracownik szkoły, np. nauczyciel lub osoba odpowiedzialna za wolontariat. Po zgłoszeniu do każdej placówki trafiają materiały promocyjne (plakaty i ulotki) zachęcające uczniów do zaangażowana do akcji.

Zbiórka plecaków trwać będzie do połowy września

Patroni kampanii

Kampania EASY Plecaki od serca została objęta patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka.

Patronat medialny objęły serwisy między innymi czasopisma młodzieżowe Viktor i Viktor Junior oraz serwis branży szkolnej i biurowej www.scanner.com.pl. Inicjatywę wspiera także Librus Syneria.

Organizatorem kampanii jest marka EASY, polski dostawca wysokiej jakości artykułów piśmienniczych, szkolnych, plastycznych oraz biurowych.www.easy-stationery.com.

Więcej na www.plecakiodserca.pl

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: plecaki szkolne

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje