Reklama

Psi Patrol – nowa edycja ulubionego pisma dla dzieci

„Paw Patrol. Psi Patrol” wraca na rynek prasowy w zupełnie nowej edycji, tym razem jako miesięcznik. Magazyn poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży 14 sierpnia 2018 roku. Czasopismo adresowane jest do wszystkich miłośników grupy bohaterskich szczeniąt i ich przyjaciela Rydera, postaci znanych z serialu animowanego o tym samym tytule emitowanego na kanale dziecięcym Nickelodeon Junior. Odbiorcami magazynu będą dzieci w wieku przedszkolnym.

W każdym numerze czytelnicy, podobnie jak w serialu, wspólnie z bohaterami wyruszają na ratunek potrzebującym i uczą się jak unikać zagrożeń. Na poszczególnych stronach znajdą się zadania rozwijające myślenie, spostrzegawczość i zdolności manualne dziecka, ale przede wszystkim będą wspierać promocję bezpieczeństwa, pracy zespołowej i bohaterstwa. Interesująco zapowiadają się również opowieści wspomagające naukę czytania. Na łamach czasopisma będą także liczne zagadki, gry  i kolorowanki umilające czas małym czytelnikom. W pierwszym numerze rusza też Wielki Konkurs. Na wszystkich przyjaciół Psiego Patrolu czekają rewelacyjne nagrody. 

Reklama

Czasopismo "Psi Patrol" to gwarancja świetnej zabawy i niezawodny sposób na nudę, ale przede wszystkim promocja i rozwijanie wartości takich jak poczucie wspólnoty, umiejętności interpersonalne. W poszczególnych wydaniach na entuzjastów paczki psiaków i Rydera będzie czekać dodatkowo plakat, oraz zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będzie dołączona kierownica Rydera. Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, na rynku pierwszy numer będzie dostępny od 14 sierpnia 2018 r. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu. 

Tytuł: "Paw Patrol. Psi Patrol"

Częstotliwość: miesięcznik

Premiera: 14 sierpnia 2018 r.

Grupa docelowa: chłopcy, dziewczynki 3-6 lat

Redaktor naczelna: Anetta Radziszewska

Liczba stron: 32

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama