Usprawniamy miejsca intymne przyszłej i obecnej mamy!

Zadbaj o miejsca intymne przed, w ciąży i po porodzie!

Jeszcze na etapie planowania ciąży wiele kobiet martwi się o to, w jaki sposób pod jej wpływem zmieni się ich ciało, atrakcyjność w oczach partnera, a co za tym idzie także relacja seksualna. I słusznie, jednak bardzo wiele w tym względzie zależy samej kobiety!

Przygotowaliśmy dla was unikatowy materiał. Ze znajdujących się w nim filmów instruktażowych nie dowiecie się, ile "brzuszków", skrętoskłonów czy przysiadów należy wykonać, by wrócić do sylwetki sprzed ciąży. Nie będziemy próbowali przekonywać was do żadnej diety cud. To ważne elementy wspomagające ten proces, ale dopiero na późniejszym etapie.

Reklama

O tym kobiety po prostu nie wiedzą

Tu dowiecie się przede wszystkim tego, jak przywrócić sprawność okolic krocza, jak o nie zadbać jeszcze przed ciążą, w jej trakcie i po porodzie. Dlaczego ta wiedza może się przydać?

Od kondycji mięśni dna miednicy zależy komfort życia kobiety. Osłabione mięśnie Kegla powodują zaburzenia czucia w pochwie (brak orgazmu), obniżenie i wypadanie przedniej i tylnej ściany pochwy czy nietrzymanie moczu. Mięśnie te mają wpływ nawet na utrzymanie kolejnej ciąży.

Ciąża, poród i ciężka praca fizyczna towarzysząca początkowym etapom macierzyństwa bywa dla mięśni dna miednicy bardzo obciążająca w skutkach. W naszych FILMACH INSTRUKTAŻOWYCH zobaczysz co, i w jaki sposób ćwiczyć PRZED CIĄŻĄ, W CZASIE CIĄŻY i PO PORODZIE, by ich uniknąć.

Zadbaj o całe ciało po porodzie

Ciąża ma wpływ na cały układ kostno-stawowy kobiety (na przykład: krzywizny kręgosłupa są powiększone). Jest to wynik przykurczenia w ciąży mięśni (krzyża, ramion). Z drugiej strony hormony, które pozwalają na powiększanie się brzucha w ciąży czy rozciąganie się struktur krocza przy porodzie, powodują też rozluźnienie stawów w całym ciele.

W  naszym wideoporadniku znajdziecie pakiet niezbędnych informacji i ćwiczeń, które warto stosować w pierwszych dobach po porodzie, by temu przeciwdziałać.

Typowe zajęcia fitness dla mam można rozpocząć najwcześniej kilka tygodni po porodzie, kiedy pewne zmiany w ciele kobiety są już nieodwracalne. My pokazujemy, co robić, by wykorzystać zmiany hormonalne występujące w organizmie w czasie połogu, jak opiekować się noworodkiem, by nie wyrządzić  ciału szkód i przy okazji odzyskać ładną figurę.

Zadaj pytanie terapeucie mięśni dna miednicy

Do współpracy przy tworzeniu unikatowych materiałów zaprosiliśmy Michała Koszlę, fizjoterapeutę mięśni dna miednicy ze Szkoły Rodzenia "Dobry Początek" w Poznaniu. Jest on wybitnym specjalistą, który stworzył ogólnopolski program "Atrakcyjna Mama", unikatową metodę przywracania sylwetki i sprawności w pierwszych dniach połogu. Jest to czas, kiedy najłatwiej modelować sylwetkę i odwracać zmiany, które nastąpiły w ciąży. Daje to największą szansę na powrót do figury sprzed ciąży.

Pamiętaj, bardzo dużo zależy od ciebie samej!

Michał Koszla jest ekspertem na naszym FORUM EKSPERCKIM. Klikając tutaj możesz zadać mu pytanie!

Gratulujemy wam waszych maluszków i życzymy powodzenia!

Magdalena Tyrała

Najlepsze tematy