Reklama

Odkryj moc owoców i warzyw Stikeez Star Wars w Lidlu!

W myśl najnowszej, gwiezdnej promocji, sieć Lidl, chce obudzić we wszystkich maluchach moc owoców i warzyw. W tym celu przygotowała niezwykłą akcję promocyjną z figurkami Stikeez Star Wars… .Już od 13 listopada we wszystkich sklepach Lidl za każde wydane 50 zł, klienci otrzymają 1 figurkę z bohaterem sagi Star Wars, a zakup owoców i warzyw będzie dodatkowo nagradzany.

Sieć Lidl nieustannie promuje zdrowe trendy żywieniowe. Przy tym zawsze wie jak trafić ze swoim przesłaniem do najbardziej wymagającej, najmłodszej grupy konsumentów. Tym razem przyszedł czas na nieco bardziej kosmiczny wymiar działań.

Z okazji premiery nowego filmu "Gwiezdne wojny - ostatni Jedi" Lidl przygotował akcję promocyjną tym razem z postaciami z serii Star Wars. Do zebrania jest aż 25 wyjątkowych postaci Stikeez Star Wars, w tym kilka z najnowszego filmu "Gwiezdne wojny - ostatni Jedi".

Reklama

Dla kolekcjonerów Lidl przygotował także album z grą planszową w kształcie statku kosmicznego, ułatwiający przechowywanie figurek (12,99 zł/szt.) Natomiast dla miłośników przygód Luka Skywalkera, księżniczki Lei czy wojowniczej Rey, Lidl proponuje Gogle VR pozwalające na oglądanie filmów w rozszerzonej rzeczywistości.

W ten sposób, łącząc edukację żywieniową i zabawę, sieć Lidl nieustannie przypomina o promowaniu dobrych nawyków żywieniowych od najmłodszych lat.

Aby zdobyć 1 darmową figurkę z najnowszej kosmicznej kolekcji Lidla, należy zrobić zakupy za minimum 50 zł. Jeżeli wśród zakupów pojawi się dowolne świeże warzywo lub owoc, klient otrzyma jedną dodatkową figurkę.

Akcję wspierają ambasadorzy Kuchni Lidla - szef kuchni Karol Okrasa oraz ekspertka z zakresu żywienia dzieci i miłośniczka zdrowego odżywiania - Daria Ładocha. "Chcąc zachęcić wszystkich do stosowania w swojej codziennej diecie zdrowych produktów, w tym owoców i warzyw, powinniśmy szczególną uwagę skupić na dzieciach. To właśnie one, odpowiednio przygotowane, będą kontynuowały swoje nawyki żywieniowe w dorosłym życiu - a do najmłodszych najlepiej dotrzeć... poprzez zabawę.

Kreatywne podejście do jedzenia i kuchni pozwala na przemycanie wartościowych składników do ich codziennego jadłospisu. Stąd pomysł na Stikeez, które mają przypominać o warzywach i owocach" - podkreśla Karol Okrasa Akcja Stikeez Star Wars rozpocznie się 13 listopada i potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 10 grudnia br.

Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią. Więcej szczegółów w regulaminie akcji dostępnym na stronie www.lidl.pl

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy