Reklama

Zapowiedzi gier planszowych FoxGames

Jesienno zimowe zapowiedzi gier planszowych.

Tornado Ellie

Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-4 graczy

Gdy w Mlecznej Górze nadchodzi sezon na tornada, wielki przemysł mleczarski zamiera na pewien czas. Wszyscy i wszystko, co nie jest wiatro i pogodoodporne, błyskawicznie odfruwa. Krowa Kasia, która jeszcze przed chwilą z zadowoleniem żuła trawę, znienacka i bez pytania zmuuuszona była zostać krową - pilotem. Teraz los małego gospodarstwa zależy całkowicie od ciebie. Czy uda ci się utrzymać wszystko w ryzach, dopóki wściekły żywioł nie ucichnie, czy też pozwolisz, by twoje obejście przeminęło z wiatrem?

Reklama

Tornado Ellie to zabawna gra zręcznościowa, której akcja dzieje się na farmie, przez którą przechodzi ogromne tornado. Gracze muszą ratować swój dobytek przed szalejącym żywiołem, dokładając na przemian karty oraz drewniane elementy gospodarstwa do chybotliwej, obracanej przez graczy wieży tornada. Gracze nie tylko muszą myśleć jakie karty zagrać, ale również ćwiczą zręczność i precyzję.

  • Przestrzenna obrotowa plansza
  • Gra rozwija zręczność i precyzję
  • Proste zasady i wyjątkowe emocje!
  • Atrakcyjne ilustracje


Wyprawa na Biegun

Wiek graczy: 7+

Liczba graczy: 2-4 

Wyścig trwa!

Początek XX wieku. Biegun Północny - jeden z najbardziej niedostępnych i do tej pory niezdobytych zakątków świata. Walczą o niego liczne ekspedycje. Prowadzisz jedną z nich

Przygoda rozpoczyna się, gdy twoja grupa ląduje na zamarzniętych wybrzeżach Arktyki. Będziesz musiał przystosować się do nieustających burz śnieżnych oraz przeżyć podstępy rywali, aby zapisać się na kartach historii jako zdobywca Bieguna Północnego. Bądź gotów, czeka cię niezapomniana przygoda!

Wyprawa na Biegun to familijna gra planszowa, w którą łatwo zagrać, ale którą trudno opanować do perfekcji. Unikalna, obracająca i zmieniająca się plansza została zaprojektowana tak, aby symulować nieprzewidywalne zawieje śnieżne. Dzięki instrukcji w formie komiksu z łatwością opanujesz zasady. Możesz też wykorzystać aplikację na urządzenia mobilne (DIZED), aby skorzystać z nowych mechanizmów i zasad gry. Odkryj Biegun Północny. Wkręć się w grę!

  • Zabawna tematyka
  • Ciekawa i rzadko spotykana mechanika gry, obrotowa plansza
  • Prosta instrukcja w komiksowej formie
  • Aplikacja mobilna, urozmaicająca rozgrywkę


nIQczemni - szaleni naukowcy

Szalenie inteligentna, stworzona przez mistrza gier, Donalda X. Vaccarino!

Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 3-6 

Panuje powszechna opinia, iż osoby z IQ powyżej 180 wydają się być niezrównoważone psychicznie. Hahahahaha! Co za bzdura! Ci, którzy tak twierdzą, to żałośni i zazdrośni głupcy! Nie mają bladego pojęcia, co to znaczy być genialnym naukowcem; posiadać własne, tajne laboratorium i codziennie budzić się o poranku z wizją przejęcia kontroli nad światem. Poza tym nie rozumieją, że życie staje się ciekawe dopiero wtedy, gdy od czasu do czasu można opracować jakiś nowy, nikczemny wynalazek. Przejdźmy jednak do meritum: nie jesteśmy sami. Gdzieś tam są inni szaleni naukowcy, którzy też pragną zdobyć władzę nad światem. A twoim najważniejszym celem jest pokrzyżowanie ich planów. 

Czy czujesz się zatem na siłach, aby wziąć udział w najbardziej nIQczemnej i destrukcyjnej grze w historii ludzkości?

nIQczemni Szaleni Naukowcy to humorystyczna gra strategiczna o szalonych naukowcach zamkniętych w swych tajnych laboratoriach tworzących wynalazki, które pozwolą im zdobyć władzę nad światem.

Mechanika gry polega na zagrywaniu swoich żetonów wpływu, wykonywaniu 4 akcji do wyboru, zdobywaniu funduszy pozwalających im na wykupywaniu kart wynalazków dających dodatkowe zdolności oraz punkty zwycięstwa. Wygra gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.


Wyspa dinozaurów

Wiek graczy: 7+

Liczba graczy: 2-6

Nadchodzi kres Wyspy Dinozaurów!

Nadciąga katastrofa, meteoryty spadają z nieba. Tylko najsilniejsze dinozaury znajdą schronienie na wyspach. Gracze zasiedlają swoje wyspy jak najsilniejszymi dinozaurami, zagrywają odpowiednie karty specjalne, przeszkadzają i ubiegają swoich rywali aby pod koniec gry, kiedy Wielki Kamień uderzy w wyspę, zgromadzić na swoim lądzie, jak najmocniejsze osobniki.

  • dwa warianty gry
  • powiązanie losowości i logiki
  •  wspaniałe ilustracje

Goblinpiada

Wiek graczy: 8+

Liczba graczy: 2-6 

Igrzyska Goblinów rozpoczęte!

Gra kafelkowa na spostrzegawczość o goblinach biorących udział w corocznym biegu. Uczestnicy muszą jak najszybciej dobiec do mety bowiem za plecami graczy toczy się wielki Magiczny Głaz. Zwycięzca może być tylko jeden, bo pozostali gracze zostaną spłaszczeni przez głaz.


Hokus Pokus

Wiek graczy: 6+

Liczba graczy: 2-4 

Prestidigitator to trudne słowo, lecz kryje się w nim prestiż. Możemy się jednak umówić, że gracze są magikami. Ich zadanie polega na precyzyjnym wyczarowaniu (umówmy się - ułożeniu) stosu magicznych przedmiotów. Pudełko z grą zawiera wykonane w tym celu rekwizyty.

Szybkość, zręczność, precyzja zadecydują o sukcesie przestawienia. Gra daje mnóstwo zabawy, gdyż wszyscy grają jednocześnie, ćwiczy zdolności manualne i cieszy oko pięknymi plastikowymi elementami. Zasady nie mogą być już prostsze - należy ułożyć jak najszybciej stos 5 magicznych przedmiotów w odpowiedniej kolejności wynikającej z wylosowanej karty. Acha, stos musi być stabilny, nic nie może spaść. I tu zaczyna się prawdziwa magia...

Ułóż magiczny stos iluzjonisty najszybciej jak potrafisz!


Fliper

Wiek graczy: 7+

Liczba graczy: 2-8 

Daj się porwać owocowej zabawie!

W estetycznym metalowym pudełku znajdują się trójkątne karty. Na kartach z jednej strony są rysunki owoców (5 rodzajów), z drugiej zaś cyfra lub owoc. Gracze odkrywają jednocześnie kartę z owocami oraz drugą z owocem lub cyfrą. Kto pierwszy zgadnie, który owoc odpowiada danej cyfrze lub ile jest sztuk danego owocu zabiera kartę. Pozornie banalne, ale biada zamyślonym ciamajdom.

W tej grze liczyć się będzie refleks i spostrzegawczość. Nie lekceważcie jednak szlachetnej sztuki rachowania do 10. Można zawsze oczywiście zgadywać, ale wówczas trudno liczyć na wygraną.

  • 3 warianty gry

Fantazja

Wiek graczy: 8 +

Liczba graczy: 2-4 

PREMIERA: grudzień 2016

Gra o składaniu świata, który rozpadł się po walce ze złym czarnoksiężnikiem. Dwóch wybrańców odbudowuje go z pomocą swojej wyobraźni.

Zasady gry opierają się na dokładaniu kafelków, do tych będących na stole, tak, aby boki się łączyły odpowiednimi symbolami pod względem liczby i rodzaju. Dodatkowo rozbudowuje się budynki, płacąc za nie kafelkami.

W rozgrywce bierze udział 2 graczy z możliwością rozszerzenia na więcej osób.

  • bardzo prosta mechanika,
  • piękne ilustracje Tomka Larka,
  • tematyka fantasy, nawiązująca do filmu Niekończąca się opowieść
materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: gry planszowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy