Wakacyjne nowości Fox Games

Na wakacje, wydawnictwo Fox Games, przygotowało aż cztery nowe tytuły.

Wikingowie na pokład 

Reklama

Ilustracje: Tomek Larek

Dane techniczne:

Wiek graczy:  8 +

Liczba graczy: 2 - 4

Zawartość pudełka: 

- instrukcja

- plansza

- 4 tarcze punktacji

- 3 żetony wartości rynkowej

- 15 żetonów towarów

- 16 żetonów zakładów

- 24 fragmenty kadłubów

- 8 dziobów

- 7 ruf

- 17  figurek wikingów

Dołącz do wyprawy dzielnych wikingów jako jej wódz i wróć do fiordów jako najbogatszy z kupców.  

A może wolisz ostrożnie obstawiać innego wodza wyprawy, co ostatecznie przyniesie ci zwycięstwo? Wybór należy do ciebie!

Zimne podmuchy wiatru rozwiewają resztki mgły płożącej się nad błotnistymi uliczkami. W powietrzu czuć nadchodzącą wiosnę. Od bladego świtu w całej wsi panuje niespotykane  poruszenie. Wszyscy mieszkańcy - mężczyźni, kobiety, a nawet dzieci - cieniutkimi stróżkami zmierzają w kierunku portu. To tam pakowane są towary i znoszone zapasy. Szyprowie powoli przygotowują statki do wypłynięcia w morze. Jednym słowem wikingowie szykują się na kolejną daleką wyprawę. Nieopisany harmider potęguje odbijający się od ścian fiordu skwir mew, które krążą nad całym zamieszaniem. Powoli gwar zamiera, a głośne rozmowy przechodzą w szepty. Setki oczu śledzą Wielkiego Olafa, który powoli wdrapuje się na wielką beczkę. Staje i przygląda się uważnie wszystkim zacumowanym drakkarom, po czym zaczyna sprawnie wskazywać swoim wioślarzom miejsca, które mają zająć. Teraz zaczyna się najciekawsze.

Gra strategiczna o wikingach, którzy wyruszają na podboje przygotowując swoje statki. 

Gracze wybierają akcje, zbierają najlepsze produkty i starają się mieć jak najwięcej punktów z każdego wysyłanego drakkara.

- bardzo estetyczne wykonanie, 

- plastikowe figurki oraz gotowe, złożone elementy drakkarów,

- krótka, zwięzła instrukcja.

Pirackie porachunki

Autor: Lena Kappler

Ilustracje: Wesly Gibs

Dane techniczne:

Wiek graczy:  10+

Liczba graczy: 2 - 4

Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi a może wręcz przeciwnie?

Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!

Nie zapomnij też o dwóch istotnych szczegółach. Po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolisz innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią. Po drugie, za każdym razem, gdy źle przewidzisz liczbę swoich szajek, dostaniesz Czarną Plamę - wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży Twoim interesom.

Tak więc kapitanie, lepiej nie pomyl się w swych pirackich porachunkach!

Wojowoce

Autor: Rafał Pabierowski

Ilustracje: Krzysztof Kiełbasiński

Dane techniczne:

Wiek graczy:  8+

Liczba graczy: 2 - 6 

Czołem, wojowoce!

Koktajl owocowy to nie zupa jarzynowa. Koktajle pije się dla przyjemności i orzeźwienia, a także dla poczucia tej unikalnej nuty smakowej zrodzonej z wyjątkowego połączenia różnych owoców. Waszym celem jest nadanie koktajlowi właśnie tej nuty pełnej aromatu i finezji. Każdy z was jest inny i to wasza przewaga. Od chwili tej aż do końca świata, w pamięci ludzkiej będziemy żyć: my, wybrańców garść, koktajl braci. Kto dziś wespół ze mną sok przeleje, ten mi bratem! - kapral Morwowy

Wojowoce to prosta gra karciana, która daje tak dużo możliwości w trakcie rozgrywki, że zapewni masę owocowej zabawy przez dziesiątki rozgrywek.

Stwórz najlepszy koktajl owocowy i nie daj się prześcignąć innym graczom.

Gracze prześcigają się w tworzeniu niepowtarzalnych koktajli owocowych. Wykorzystują wyjątkowe umiejętności dzielnych owocowych wojowników, aby uczynić własny koktajl jeszcze lepszym lub popsuć szyki przeciwnikowi. Każdy wojowoc jest inny i na swój sposób wyjątkowy. Tylko sprytna kombinacja ich możliwości da ten wyjątkowy efekt, którego poszukujesz. 

Fantazja

Autor: Marcin Podsiadło

Ilustracje: Tomek Larek

Dane techniczne:

Wiek graczy:  7+

Liczba graczy: 2 graczy

Zawartość pudełka:

- 55 kafelków,

- 5 żetonów Mocy Budynków,

- 8 żetonów,

- Instrukcja.

Stwórz stolicę wyobraźni!

Fantazja - baśniowa kraina - legła w gruzach. Odbudować ją mogą wyłącznie potężni Rzeźbiarze Natury lub Inżynierowie Światła, którzy powołują do istnienia rzeczy, wykorzystując moc swojej wyobraźni. Podczas zabawy wcielicie się w ich role i odtworzycie zniszczone królestwo - zaczynając od jego stolicy. Osoba, która popisze się większą fantazją, otrzyma nieprzebrane bogactwa i rękę pięknej królewny lub królewicza. 

Zatem do dzieła!

Popuśćcie wodze wyobraźni i odbudujcie Fantazję. Dobrze się zastanówcie nad wyborem budynków, gdyż kafelki, które położycie na stole wokół Magicznego Zamku, zapewnią Wam w trakcie gry dodatkowe moce, a na koniec dadzą Punkty Zwycięstwa. Kto zdobędzie ich więcej, ten wygra.

Zasady gry opierają się na dokładaniu kafelków, do tych będących na stole, tak, aby boki się łączyły odpowiednimi symbolami pod względem liczby i rodzaju. Dodatkowo rozbudowuje się budynki, płacąc za nie kafelkami.

W rozgrywce bierze udział 2 graczy z możliwością rozszerzenia na więcej osób.

- bardzo prosta mechanika,

- piękne ilustracje Tomka Larka,

- tematyka fantasy, nawiązująca do filmu "Niekończąca się opowieść".

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: gry planszowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje