Reklama

Fenomen z klocków

Wydawnictwo Egmont wprowadza na polski rynek nowy, oficjalny magazyn poświęcony grze Minecraft i związanym z nią produktom licencyjnym. "Minecraft: Oficjalny magazyn" to czasopismo w innowacyjnym formacie, pełne ekskluzywnych treści. Pierwszy numer ukaże się 22 sierpnia 2017 roku. Szykuje się nie lada gratka dla licznych fanów gry Minecraft.

Egmont Polska ma bardzo duże doświadczenie w wydawaniu publikacji spod znaku Minecrafta - jako wydawca cieszących się niezwykłą popularnością oficjalnych książek z uniwersum gry, sprzedanych jak dotąd na polskim rynku w nakładzie blisko pół miliona egzemplarzy. "Minecraft: Oficjalny magazyn" to jedyne czasopismo poświęcone grze, opracowywane we współpracy z Mojangiem i skierowane do grona liczącej prawie 3,5 miliona użytkowników polskiej społeczności fanów Minecrafta. 

W pierwszym numerze będzie można podziwiać efekty tej współpracy, na 52 stronach poświęconych wszystkiemu, co kochają gracze, okraszonych mnóstwem niespodzianek. 

Reklama

Dzięki nowemu czasopismu czytelnicy będą mogli zapoznać się z pracą zespołu tworzącego grę w biurze Mojanga w Sztokholmie. Przybliży im ono także liczne niesamowite konstrukcje tworzone przez członków minecraftowej społeczności. Z myślą o tych, którzy chcą podszlifować swoje zdolności w dziedzinie budowania, przygotowano 14 stron pełnych wskazówek i porad dotyczących wznoszenia budowli z bloków, wraz ze szczegółowymi opisami i wykresami. 

Zawarte w czasopiśmie informacje są przedstawiane przez czterech zaprawionych w bojach poszukiwaczy przygód, wymyślonych przez Mojang specjalnie na potrzeby magazynu: Sparks, Beara, Scout i Monty’ego, pojawiających się również
w specjalnym komiksie tworzonym we współpracy z Mojangiem. Oto magazyn, na który czekała społeczność minecraftowych graczy!

- By wyróżniać się pośród innych tego typu publikacji, tytuł skierowany do dzieci powinien być wypełniony specjalnie przygotowaną treścią o wysokiej jakości i odpowiednim formacie, zachęcającymi do zakupu kolejnych numerów i dzielenia się nimi z przyjaciółmi. Jesteśmy dumni, że udało nam się tego dokonać w przypadku naszych najlepiej sprzedających się minecraftowych książek i nie możemy się doczekać chwili, w której przedstawimy fanom gry jedyny magazyn oficjalnie sygnowany przez Mojang - mówi Iwona Tessarowicz, dyrektor zarządzający w pionie czasopism Egmont Polska. - Zapotrzebowanie na produkty spod znaku Minecrafta jest obecnie większe niż kiedykolwiek wcześniej i jesteśmy pewni, że społeczność przywita nasz magazyn z równym entuzjazmem, co my - dodaje.

Jako marka, Minecraft cieszy się coraz większą popularnością, która przekłada się na blisko 55 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. To największa i najbardziej kreatywna społeczność w świecie gier, z ponad 56 miliardami (zgadza się: miliardami!) odtworzeń na kanale YouTube w 2016 roku. Ponadto do tej pory sprzedano ponad 122 milionów egzemplarzy gry. Popularność Minecrafta wciąż rośnie. Zaledwie w połowie czerwca br. podczas targów E3 ogłoszono projekt "Better Together", przełomowe przedsięwzięcie Microsoftu, łączące graczy korzystających ze wszystkich typów platform. Liczne inwestycje w aktualizacje gry oraz wzbogacanie jej o nowe postacie i lokalizacje gwarantują, że gracze się nie znudzą. 

- Jestem zachwycona, że to czasopismo pojawi się na rynku. To efekt wielomiesięcznej ciężkiej pracy oraz olbrzymiego wysiłku, który włożyliśmy w tworzenie wszystkich elementów składających się na Minecrafta, aby dać społeczności graczy jak najlepszy magazyn - komentuje Lydia Winters, dyrektor marki w Mojangu.

"Minecraft: Oficjalny magazyn" trafi do sprzedaży w cenie 19,99 zł i będzie się ukazywać co dwa miesiące. Czasopismo skierowane jest do czytelników powyżej 8 lat. Tematem pierwszego numeru jest przygoda na oceanie. Oprócz tego w wydaniu znajdą się: przewodnik odkrywcy, wskazówki jak zbudować piracką wyspę, okręt i ładunek wybuchowy TNT, a także wszystko o Ocean Monuments, komiks oraz inne ciekawe materiały i wskazówki.

Formuła wydawnicza czasopisma

Tytuł: "Minecraft: Oficjalny magazyn"

Częstotliwość: dwumiesięcznik

Premiera: 22 sierpnia 2017 r.

Grupa docelowa: dzieci 8-12 lat

Redaktor naczelny: Artur Skura

Liczba stron: 52

Licencjodawca: Mojang AB and Mojang Synergies AB

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy